-->

Album slow rock terbaik Thomas Arya dan Ipank

Daftar album Thomas Arya dan Ipank
01. KU PUJA PUJA
02. BERBEZA KASTA
03. KAU DUAKAN AKU
04. KEHENDAK INSAN TERHINA
05. APAKAH ITU CINTA
06. BIARLAH BERPISAH
07. HINGGA TUA KAN KUNANTI
08. KECEWA DALAM SETIA
09. SAKIT DALAM BERCINTA
10. DIMANA SALANNYA
11. MENGAPA HATIMU BERDURI
12. MENUNGGU JANJI SETIA
13. BERBAGI WAKTU
14. HARAPAN CINTA JADI DILEMA
15. YANG KU NANTI


Lirik lagu ku puja puja-thomas arya:

Sungguh terpuruk dalam lamunan
Seakan ragaku hangus terbakar
Begitu besar api
Tak akan mampu ku sirami
Sengajakah kau kirimkan undangan
Ataukah hanya pelampiasan
Adakah alasan
Yang akan kau tunggu

Apa salahku?
Apa dosaku?
Hingga kau tega menyakiti
Kau yang s'lalu 'ku puja-puja
Namamu terukir indah
Gelapnya indah dunia
Terluka penuh kecewa
Luka tiada mengesan
Larut kesepian
Sengajakah kau kirimkan undangan?
Ataukah hanya pelampiasan
Adakah alasan
Yang akan kau tunggu
Apa salahku?
Apa dosaku?
Hingga kau tega menyakiti
Kau yang s'lalu ku puja-puja
Namamu terukir indah
Gelapnya indah dunia
Terluka penuh kecewa
Luka tiada mengesan
Larut kesepian

Lirik lagu berbeza kasta

Haruskah.
Berakhir sampai di sini
Cinta yang dulu kita bina
Kini telah layu di dalam hati.
Sudahlah.
Cukuplah sampai di sini
Percuma saja berkasih
Kita sudah tak sehaluan lagi.
Perbezaan kasta yang jauh
Aku tahu siapalah diriku
Terlalu dalam jurang pemisah
Kasih sudah berakhir di sini saja.
Di depan orang tuamu kau malukan diriku
Kau bandingkan aku dengan dirinya
Kau hina diriku kau sebut tentang harta
Kasihku sedar ku tiada berpunya.
Jikalau kau memang tak lagi cinta
Aku kan pergi walau terluka.
Sudahlah.

Cukuplah sampai di sini
Percuma saja berkasih
Kita sudah tak sehaluan lagi.
Perbezaan kasta yang jauh
Aku tahu siapalah diriku
Terlalu dalam jurang pemisah
Kasih sudah berakhir di sini saja.
Di depan orang tuamu kau malukan diriku
Kau bandingkan aku dengan dirinya
Kau hina diriku kau sebut tentang harta
Kasihku sedar ku tiada berpunya.
Jikalau kau memang tak lagi cinta
Aku kan pergi walau terluka.
Jikalau kau memang tak lagi cinta
Aku kan pergi walau terluka.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel